2014年8月19日星期二

麵醬

我愛吃麵食,主要指餃子及各種麵條。即食麵都好食,但不健康,所以少食。即食麵好食並不在其麵,而是在那包征服人味蕾的湯料。要想自己碗湯麵健康又好味,即係吃得放心又像吃湯料即食麵般好味,其實不難,只要自製麵醬便可以了。麵醬可以有唔同的味,友稱一次可製多點,預一星期的份量存放在雪櫃無問題,煮麵時加些蔬菜,然後加麵醬拌食。我昨天試整了,製作非常容易,製成後的麵醬香到不行!來不及煮麵,即時盛兩匙還溫熱的綿軟米飯拌來食,真的太好吃了。



製作如下︰

1. 肉碎炒乾水,加少許鹽
2. 冬菇粒炒乾水
3. 起油鍋,放薑蒜末出香後,放冬菇粒炒香,放肉碎繼續炒香
4. 加胡椒粉、白酒炒幾炒,然後加蠔油、沙茶醬、香辣豆瓣醬繼續炒
5. 加少少糖再炒,肉末上色吸醬香後加兌好的芡汁慢慢攪拌,芡汁一次不要加太多,慢慢加,直到芡汁與食材完全融合,香味濃郁,熄火。

芡汁︰用豆粉、醬油、浸冬菇的水調

︰以上製作我完全跟足,除了蠔油轉魚露,沙茶醬轉XO醬,因為昨天雪櫃沒有蠔油及沙茶醬,還有就係因我喜辣,加芡汁前加了一匙辣椒碎。製成後見香濃好味又可短期存放,方便一星期內進食,所以今天特登去買了蠔油及沙茶醬,繼續整麵醬。

再整時我會加多些芡汁,製成真係醬那樣子。


補誌︰以下係剛煮好的麵醬,是次用沙茶醬,單用好味嚟形容是不夠的,哈哈~~






4 則留言:

DeepC 說...

看似很好吃! :)

奕山 說...

睇完之後,我覺得單用好吸引嚟形容是不夠的...^.^!

Coffee 說...

DeepC︰

堅好味!

Coffee 說...

奕山︰

仲有方便懶人。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...