2014年7月9日星期三

我第一張即將完成使命的地鐡都會票

四百元一張,三十日之內可乘車四十次。在剛過去的三十日,還差一次便用完回收的這張都會票幫我節省了七十元,嚴格嚟講係節省了一百多元,只不過我將原本每日放工可拍八達通平二元的優惠 Cut Off 了,挺開心的,感謝!





6 則留言:

奕山 說...

我也買了一張,也剛剛用完。節省了幾十元,可以買本書...最後一種好像有點依依不捨^.^!

the inner space (from my tablet) 說...

很多人是 八達通 + 都會票 才完成一程 呢。

單用都會票即是閣下有幸住在範圍内的上等人


哈哈哈

DeepC 說...

看來MTR這次的offer 都幾好, 給長期客戶添點開心.

我就不在受惠範圍, 之前搭十送一也只拿過一次,所以只有減價才對我有點好處. ^^

Coffee 說...

奕山:

係有點不捨,所以影張相簡誌。

Coffee 說...

inner:

見笑了,你願唔願意快步行十五分鐘回到公司呀,好多人都唔會咁做,但我日日如是。

又,謝謝提醒我一下快手打錯了字,又唔覆看:p

Coffee 說...

DeepC:

好似嚟緊九月有晨早優惠,到時睇下可否受惠。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...