2014年6月19日星期四

冷不防我推撞了人

或者是對陌生人不知有意或無意的冒犯缺少包容,每逢遇上時心裡總會有一股小小的怒氣湧上。例如今早出地鐡站上樓梯時,有個男人由後面行上超越我,不防他的手臂輕擦過我的左手臂(我即時有點不滿),然後下梯級行到出口時,個男人突然停步,大佬呀,人人都急急腳趕返工,他行在我前面無啦啦突然一停步,我幾乎成個人跌撞去佢背脊(下梯級中)!我急剎步,雙手下意識舉起,胡亂推撞上了那男人的背脊。對,係我推撞到人,但我沒有說對不起,反而那一刻真係無名火起,雙眼由後面怒睥去,心想,如果佢擰頭過嚟望,佢就知死!

為何回頭望就死梗,因為之前有友分享過,凡係故意撞女人的男人,過後一定會回頭望下個女人(唔知咩心態)。個男人沒有回望,我氣消了少少,歸入無意撞倒 (係,明明係我喺後面推撞到佢 )。但原來佢可能真係故意的,因為那男人過了馬路之後,回頭向我張望。妖!

4 則留言:

Ebenezer 說...

下次如果遇到同類事件,我勤妳都係小心D,尤其妳鋒利嘅眼神,妳一個女人仔,除非妳真係武功非凡,否則小心通街有傻佬。

昨日同個friend飲茶,佢講開俾個同事專登撞嘅經歷,佢話好彩好快有人提佢個位仁兄係傻嘅,否則如果唔小心進一步刺激咗佢,都唔知再會有咩後果。

我在地鐵亦親身經歷過無啦啦有人走埋身鬆我一睜。最恐怖果次,係在灣仔地鐵入面,見有條友一路傻叫,一路跑去打咗一個男人背脊一拳,個男人俾佢打到瞓咗落地,猛同人講話唔識果條友,。個傻佬之後一直傻叫,人群就如摩西出紅海咁,分開咗條通道俾佢走咗。

DeepC 說...

有些人故意撞人的, 而且不會回頭看, 我都好幾次這類事件, 當時路不窄人不多, 除非佢係盲的, 否則不會大力撞到人也不回頭看, 還輕鬆繼續行, 扮到好似沒有撞到人那樣.

Coffee 說...

Eben︰

遇上癲佬,No No No!

Coffee 說...

DeepC︰

有啲人行路好大動作,迎面都中招!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...