2014年1月21日星期二

自認心細的失魂魚

昨天放工約了R在外食晚飯,埋單時打開手袋攞銀包却掏了個空,即時心一沉︰銀包呢?立刻由放工收拾包包起倒片,可能近日打機打得多,覺得腦筋不靈光,不足兩小時前的事竟然記憶模糊了!不過旋即冷靜下來,呢餐飯沒錢埋單事小,萬一丟了銀包就事大!但那刻仍未知,甚麼也不能做。

幾分鐘後傾向相信銀包留在辦公室抽屜裡,雖然臨走前有拉開抽屜看過,但好似未拉到盡。心定了些,回到現實中來,開始搜遍包包要找出八十四元嚟埋單!又一次好好彩,散子包有八十六元及幾個神沙碎幣。

(今早回到辦公室,果然在抽屜盡頭處。)

4 則留言:

DeepC 說...

夠埋單就好了, 否則就很麻煩. 你真好運! :)

Armadillo 說...

哈哈,散子包摷到紙幣咁神奇?!抑或係我理解錯咗,其實係86蚊大餅?都係一樣咁神奇囉!

Coffee 說...

DeepC︰

係有啲運:P

Coffee 說...

Arm︰

一般係放大餅,但有時早上買早餐,趕急中將找回的錢一次塞晒入散子包先,之後回到辦公室又忘記整理,就係咁喇。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...