2011年3月7日星期一

Canon S95 (1)













   

14 則留言:

Ebenezer 說...

妳偷影人地?

l.minor 說...

最後俾人發現咗!

卡臣 說...

周刊封面 起條題吧!

Armadillo 說...

個女仔真係好奇怪(最尾嗰張相),既然俾得隻手個男仔拖,就應該笑番啦!

韻味熊貓 說...

下次拍Video,我唔知佢地鬧到幾大聲?嘻嘻!

Coffee 說...

Eben︰
Er~ 我都影得幾光明正大架!

Coffee 說...

Minor︰
該是視而不見呢,當時他眼中該只有爆嬲的她!:p

Coffee 說...

卡臣︰
《無聊咖啡》
:)))))

Coffee 說...

Arm︰
女仔未OK架,仲爆嬲緊,係個男仔格硬拖住佢,二秒不夠又被女仔掙脫開了,只是我唔敢再影咋:P

Coffee 說...

佛爺︰
:)))

剩係得個女仔不停大聲講︰
別(音︰B爺)「DRY」住「WOR」嘛!
別(音︰B爺)「DRY」住「WOR」嘛!
(四川話及四川話調子)

(同事驚問︰點解你識聽架!!)

S 說...

嘻嘻,我睇第一張時,以為個女仔"咩"住啲氣球,重以為你影人地做戲添!

好攪嘢呀,我喺條街道都要小心啲...

另,我也買了 S95,未識用晒,但已覺得好玩又好用.

Coffee 說...

SKII︰
我起初唔想影架,朋友話︰呢對你又唔影!
我咪影咯。

喔~你都買咗S95喇,真係好玩又好用,最重要是輕身方便,對焦又快...總之就係好,是我最新的得寵伴兒:) 不過,我都仍未好好掌握,日後大家可分享分享使用心得喇!:))

匿名 說...

你幾時加入左狗仔隊架.....哈哈!!!

PS. 琴晚發夢見到妳,請eat dinner,仲見番班馬騮,個個都大個曬 S:)

Coffee 說...

Dear S︰
哩~我個人雖然冇狗仔隊嘅觸覺,但絕對有八卦嘅心態!:)))))))

唔怪得我琴晚半夜醒咗下啦!我請得你出閨門eat dinner係我嘅榮幸,電聯喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...