2011年1月19日星期三

陪我聽 (8) 王菲

這是我另一首大愛的王菲-旋木
Fr.《將愛》2003

(補誌︰旋木mv裡的情侶

就是此曲的作詞人楊明學跟他的女友許維恩


但是楊明學24歲就過世了

女主角在期間 一直陪著他

再後來,女主角被一位男歌手求婚

然後,他在婚禮上唱了這歌...)




菲迷們的大愛
紅豆(國語)


償還(粵語)

8 則留言:

best actor 說...

菲的歌曲﹐我喜歡的有﹕眷戀﹐空城﹐美錯﹐寒武紀﹐彼岸花﹐純情﹐流星﹐夢遊﹐如風……還有很多。 :o)

Coffee 說...

Best actor︰

喔~這是較冷門那批作品,聽菲聽到深些層次喇!

卡臣 說...

好嘢! 謝

Coffee 說...

卡臣︰

不用謝!難得你都想聽王菲:)

Armadillo 說...

其實我冇特別留意王菲嘅歌,所以有機會聽到嘅,都係一好hit嘅歌。好似我之前提過嗰幾首,都係第一次聽到已經好鍾意。至於我會特登去摷佢碟嘅女歌星,嚴格嚟講只得一個,就係Joan Baez。佢把聲真係勁靚,可以講得話係天籟之音!

Coffee 說...

Arm︰

從你講王菲那些歌已知:) 王菲把聲聽落悅耳及有說不出的特別,但其實佢音域不廣,高音位見單薄。

剛去聽了Joan Baez,好Rock!

Armadillo 說...

Joan Baez好Rock?你梗係聽咗佢唱live concert嗰嘞!其實佢老民歌唱好有味道,把聲又靚,最啱係夜闌人靜嘅時候聽。

Coffee 說...

Arm︰
U are right! Not rock !! I got something wrong !:)

Don't cry for me, Argentina !
Amazing Grace !
...
Above them, I like 'Diamonds and Rust' the best! Just like touching something very deep in mind !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...