2010年12月31日星期五

安居樂業

這張畫被老師大幅修改過,樹、屋、山、舍前點綴等等,看著將這練習稿變成一幅堪稱為畫的作品。修改的過程中,再有同學說,阿Sir,又幫佢畫咁多,我哋會呷醋架!那一刻,我都相信了老師對我是有少少偏心 :p

我的確有些老師緣,唔知大家有否同樣的經歷?老師的偏愛,對學業係最大的鼓勵!我對自己來年最大的期望,就係認真去練畫!

多謝所有睇我網誌的親愛網友,更要感謝在我網誌留言、為寒舍添色的你們,我愛大家!在此,借這幅「安居樂業」,祝在2011年,我們各家的部落繼續風光明媚、風調雨順!

 Happy New Year !



13 則留言:

Ebenezer 說...

妳畫咁多屋仔,寓意期望來年家肥屋潤?

Coffee 說...

Eben︰

係呀!亦有此意,因為每個人的部落都係自己經營的一個家!

卡臣 說...

安居樂業
對於香港人來說,很重要啊

祝新年快樂!

Coffee 說...

卡臣︰

係呀!祝願大家都能安居樂業!

也祝你新年快樂!

S 說...

多謝妳呀,新年快樂!

best actor 說...

老師量才施教﹐無可厚非。
受到老師眷顧﹐學生只能盡力而為﹐不要姑負苦心栽培﹐其實也不無壓力。
不過這些壓力也是進步的原動力之一。 :o)

安得廣廈千萬間﹐很宏大的胸懷! 希望有一天實現。

新年快樂﹗

best actor 說...

手快快寫錯字﹕辜負 :oP

Coffee 說...

SKII︰

我都謝謝有你這個博友!
也祝新年快樂!

Coffee 說...

best actor︰

知!一路來睇你文章,你係零錯字高手!

你說得對,老師正是這樣答同學的︰唔係張張畫都有得修改的!

嗯!廣廈千萬,我當係一種胸襟去修煉!

也祝你新年快樂!

Hana 說...

新年快樂!

年年月月都快樂!

幅畫好靚呀!靜逸又豐盛(外行話,哈哈...))

Coffee 說...

Hana︰

謝謝你!你講得多好呀!

祝你永遠都咁美艷照人!

l.minor 說...

張畫好好喎~
不過點解係偏綠色呢?

Coffee 說...

minor︰

其實宣紙底色是白色的,整張畫面並不重綠色,係晚上燈光影相出現的色差吧(可能)。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...