2010年12月29日星期三

不會寂寞


這套是碎瓷,還有一筆筒,待下次影筆時再影。 


最傳統的顏料碟,在深圳買的,這已是第二隻,第一隻被打爛了。感覺不太好用,因為太重手,洗碟時就知!盛惠人仔$28-32,貴!


同樣分開七格, 這個就輕巧得多了,一樣在深圳買的,盛惠人仔$21,好用,所以不貴!如一早發現這款,是不會買上面那式的。

以下二款是在吉之島十元貨品區發現的,可能係你們家的調味碟,嘿!我的顏料碟!做緊九五折優惠,盛惠港幣$9.5!


 

13 則留言:

l.minor 說...

最尾的一隻巳為是整朱古力的

卡臣 說...

已經可以是一件藝術品

S 說...

你都唔少玩具喎!我寫毛筆真的只是用調味碟(當然不會再用來調味喇!)

Coffee 說...

minor︰

整朱古力!哈!食朱古力我就叻!

Coffee 說...

Otto︰

整碟燒味拼盤,各式各樣的調味料都有,嘿嘿!

Coffee 說...

卡臣︰

嗯!第一張那套!

Coffee 說...

SKII︰

:) 如果我將全部畫畫用具影晒相貼上來,可能會好多嘩嘩聲!

韻味熊貓 說...

香港買平過深圳?

卡臣 說...

多謝通知
第一時間看完black swan
nataile portman演技好犀利
演患得患失/進退失據
十分到位

Coffee 說...

佛爺︰

如果在文具店買顏料碟,香港較貴,係十元區當醬料碟賣的,我當它們顏料碟用,咁咪平咯:)

Coffee 說...

卡臣︰

真快手!冇介紹錯哩!(不過要低調,唔好俾人拉:p)

咁你夠一百部電影未呀?(nataile演得出色,加上人又靚,身材骨架又一流,既可睇到佢演技,又可欣賞佢的美!

卡臣 說...

夠100了:)

Coffee 說...

卡臣︰

那就好!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...