2010年12月27日星期一

搪瓷曲髮

直至呢一刻,我都唔知自己點解會鬼使神差般電了髮!即興得沒有半秒的思考!如今想來,如果我思前想後,這頭髮肯定是電唔成的。嗯,這是我人生第二次電髮。
(其實,我還未能確定我會否接受一把長曲髮!)



9 則留言:

l.minor 說...

幾好看啊!

S 說...

幾靚呀!唔好成日都直髮,好悶㗎!

卡臣 說...

支持呀!靚呀

Ebenezer 說...

教唔係好曲啫,有冇諗過電到佢再曲d?

Coffee 說...

minor、SKII、卡臣︰

我今朝瞓醒第一時間諗番個頭,感覺還好,冇後悔:)

Coffee 說...

Eben︰

我還未接受到太曲的:p 長長曲曲望落好似自然啲!

Coffee 說...

Otto︰

哈哈!我自小有些莫名其妙的自卑感,最怕就係轉髮型:p

PS︰謝謝你!

笑談風月 說...

效果不錯!容易打理嗎?

Coffee 說...

風月︰

你去了旅行?多日不見貼新文呢!
今朝返工前依髮型師講,弄溼少少搽上彈力素即可,還算容易咯!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...