2010年12月16日星期四

化腐朽為神奇

這幅畫有五分之二至不足五分之三是我畫的,其餘部分是老師畫的。昨晚堂上,我畫到五分之二時,我發現自己畫糟了,索性擱筆。老師見狀,接筆補上,邊畫邊指出我敗筆何在。我辨稱自己手上沒有爛筆,造不出小圓點葉的效果,老師於是傳授了很精髓的一句︰你有甚麼筆就造甚麼葉!

我恍然大悟!眼睜睜看著老師化腐朽為神奇!


同場加映︰有同學認為老師對我偏心了,一而再畫些真跡給我。老師說,真咩跡吖!你要你拎去了。但我不肯咯!放學時我小小聲講,死喇!可能會冇朋友!
  

14 則留言:

卡臣 說...

果然功力深厚

Ebenezer 說...

妳老師真係對妳好到冇朋友,哈哈!

Coffee 說...

卡臣︰

係!原本是一張我打算丟棄的報廢了的宣紙!

Coffee 說...

Eben︰

唔係老師偏心我,係我畫得最唔上心,幾乎係最差的一個!

嚴明 說...

以前一個朋友,他很善畫,每有佳作,都跟大家分享,遇到有人說喜歡,他都很大方地把作品送出。那時候的我只覺,怎麽可能把自己的心血送人,他卻説,明天他會有更好的作品。真有大將之風。

Coffee 說...

嚴明︰

我老師的畫可賣錢的,所以不輕易送出。我哋諗佢可能要keep住個價掛,不能濫了!

你朋友又真係有大將之風!我知道有很多習畫人,到畫得好時,都是有人搬屋、結婚等時求畫了,才畫與人的。

L L 說...

你老師真係勁!

Coffee 說...

校長︰

台上一分鐘台下十年功!
誰叫我懶呢!再加上看到別人畫得好,我便懷疑自己不是習畫的料。

笑談風月 說...

老師教你善用手上資源,心中的筆才最真。

韻味熊貓 說...

點解深山無仙人架?嘻嘻!

Coffee 說...

風月︰

係呀!教我要識變通。

Coffee 說...

佛爺︰

你見唔見果幾間屋呀,我估有一間係廟宇來架,入面唔止有仙,仲有佛呀!

韻味熊貓 說...

咖啡:

答得夠靈活呀!好有想像力添呀!

Coffee 說...

佛爺︰

梗係!睇得你哋啲文多吖嘛!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...