2010年12月1日星期三

EOS 550D(21)很頹

本來想貼幾張不是我拍的照片,但唔知點解個貼相的工具唔work

同一個題材,同一部相機,同一個地點,仲要係我睇了那些照片後跟住再拍一次的。我是不是可以將部相機打入冷宮了呢?總之我很頹!

(補誌 2-12-2010)
影十四張,幾乎張張都得!(人哋)




 影三十幾張,幾乎張張都唔得!(我)
以下二張跟唔跟到啲風呢?


  
   

8 則留言:

S 說...

我好多時會用 picasa 3 upload 啲相,因為佢可幫我整細啲啲相的 size,但最近成日都好慢好慢 or even 唔 work,我以為係的㗎機或 connection 問題添!!

卡臣 說...

明天再試吧

Coffee 說...

SKII︰

久唔久就會有啲唔穩定的情況。:(

Ebenezer 說...

我都試過唔少次係咁,俾佢搞到鬼咁冇癮!

Coffee 說...

卡臣︰

唉!不是那塊料!

Coffee 說...

Eben︰

喔!知音人!:)
真係好冇癮!

韻味熊貓 說...

我多數用photobucket,所以唔清楚!

Coffee 說...

佛爺︰

你係電腦神童來架喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...