2010年11月3日星期三

兩把尺

有網友提醒話版面好暗,睇字辛苦,這我倒是一直冇為意。轉吧!

然後舞足一晚,但總覺得都未很合心意,大家將就睇住先呀!就下就下就慣就一世架喇!反正常聽說人生苦短,苦係味道,各人味覺有異,你話苦佢話甘,準繩難握,但短呢家嘢就有基本共識嘅,話得苦短,就算依張三嘅味覺係甜,換了形容詞,都係短吖!

不過,每人心中有兩把尺,本來唔算多,只不過一把用來度人,一把用來度自己,度別人的可精確至毫米,再加放大鏡,度自己的則可以任意伸縮。這樣,是短是長呢?

( 我都唔知自己講緊乜!) 

 

14 則留言:

韻味熊貓 說...

咁都好過暗無天日咁!嘻嘻!

Ebenezer 說...

個場係妳嘅,點搞都好,最緊要都仲係妳喜歡啫^^

嚴明 說...

哇, 原來投訴有用哦, 超難得! 謝謝:D

基本上, 任何事情都有兩面, 兩把尺, 不多. 不過, 我對別人是比對自己寬鬆, 因爲經驗告訴我, 沒有人喜歡被要求嚴格, 所以, 很多人就錯過了改進的機會.

Coffee 說...

佛爺︰

原來大家包容咗咁耐!:)

Coffee 說...

Eben︰

我喜歡時都希望大家睇得舒服呀!

Coffee 說...

嚴明︰

人啊!不容易說出影響別人的意見架!:)

智者當知道,律己是給別人最好的示範。

Armadillo 說...

而家呢個color scheme好睇!嚴人寬己,個個都係咁架啦,好正常喎!

l.minor 說...

轉咗color,都唔錯呀!

自己把尺當然要fit自己啦!不過,我都要開始收緊番自己把尺,最近太寬鬆自己了

Coffee 說...

Arm︰

好睇啲呀?咁就好了,最怕令博友的眼受罪呢!

Coffee 說...

minor︰

呢隻色我本身幾鐘意。

你近日太寬己?一定少咗運動啦,仲食多咗嘢吖嘛!梗係啦!天氣凍咗喇。

卡臣 說...

真係睇得舒服過以前

Coffee 說...

卡臣︰

咁就好喇!一早話我知吖嘛!:)

笑談風月 說...

原來比有踩場,光鮮點,精神點,不錯!

Coffee 說...

風月︰

睇來我今次的版面顏色幾得下喎!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...