2010年7月17日星期六

夏夢

看一本精彩的書,可令人思潮起伏,久久未平靜下來。
畫畫則最讓我凝神靜心。
同是二件喜歡做的事,閱讀帶來寂寞,畫畫帶來的是靜默!

 


PS︰久未畫,手生了!

 

10 則留言:

笑談風月 說...

不會!不會!畫得很好,要多畫呀!

韻味熊貓 說...

真係好心機!比我真係無咁好耐性!

Coffee 說...

風月︰

有妳鼓勵很安心!係呀,只有多畫才能進步!

Coffee 說...

佛爺︰

同一個道理,雖然我很喜閱讀,但要我好似你寫大姐姐大男孩的長篇故事,我一樣做不來,會變得無耐性了。:)

鏡田 說...

有畫就好,怎麼光落年款呀?

卡臣 說...

手生了?
都咁靚?!

Coffee 說...

鏡田︰

謝謝你的垂注呀!
我畫得唔好,所以有個年款意思下就得了。:p

Coffee 說...

卡臣︰

我要借你的說話>>你心地好呀!

the8 說...

唔止畫,你手字都好靚呀!

Coffee 說...

the8︰

不是我的字,我的字醜死喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...