2010年4月14日星期三

小野菊

今晚的堂課,我畫得頗順快,約四十五分鐘畫完,老師話有進步......亂!即係點呀?


老師說三個月後有個畫展,叫我們每人用心畫張畫交出參展。我隨即說,我唔參加。老師停頓了一刻,再說,學畫唔夠一年的可以不參加。班上計埋我共有三人唔夠一年。我哈哈而笑︰我係上年十月才開始學畫畫的,我唔使交!老師更哈哈︰邊個話自己過咗年計一年架?邊個話自己前後計埋學咗二年架喇?仲話中國曆法係咁計喎!我啞然!

7 則留言:

卡臣 說...

參加啦
攞個經驗啦

笑談風月 說...

參加啦,攞個經驗啦!*2*n

Coffee 說...

卡臣、風月︰

:)
多謝十卜呀!不過我畫得唔好。:p

嚴明 說...

哎呀,為甚麽不參加?我一定捧場哦!

Coffee 說...

嚴明︰

謝謝你!

真心話︰我畫得唔好,怕被評頭論足,畫畫可自娛,我畫,係咁多。:)

匿名 說...

Come on. Go ahead. Do it. Please. I support you 100%. And I am quite sure you don't regret.
BbBb

Coffee 說...

BbBb,

Thanks ar ! But...

Coffee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...