2010年4月30日星期五

「女朋友1號」跌價?

開始我以為自己睇錯,面對左手最下Panasonic的「女朋友1號」,價碼$4860!

我有好一陣子對自己所看到的不能肯定,不是這型號?或者有其他字裡行間的甚麼條款?我足足研究了一大輪,直到我相信我無眼花到睇錯$4860這幾個數字。天啊!四月頭去澳門時,其中有一同行者剛用$6890買了部白色的「女朋友1號」,令當時正計劃買「單反」的我見到愛不釋手。要知道,我之前二部DC都是Panasonic的,可想而知我對Panasonic有幾深嘅情意結咯!不過後來在網上討論區睇過用家心得,最後決定買Canon或Nikon,因為可選擇的鏡頭多很多。

記得四月頭,我走入幾間大型電器舖睇相機,當時「女朋友1號」仍企硬在六千至七千!可以講,如果我未買宜家部Canon,見到$4860,我一定買「女朋友1號」!咩事呀?一個月唔夠,朋友花了$6890,宜家平咗$2000!

或者我真係睇錯咗?這部不是「女朋友1號」?就算瘀咗都要貼上來求證下架喇!

6 則留言:

嚴明 說...

跌得那麽快,好像有點誇張,或者,快停產了:P Anyway, Panasonic 不是相機起家, 經驗不及Canon 或Nikon, 買了Canon, 妳一定不會後悔啦;)

韻味熊貓 說...

咖啡:

你沒有買錯,Canon & Nikon佔了四分三的單反市場,其他牌子的單反,只是襯托而已!

Coffee 說...

嚴明︰

真係跌得好誇張!你講得啱,買Canon我不會後悔,宜家越用越喜歡!

Coffee 說...

佛爺︰

如果我買相機前已知你係這方面咁在行,一定會問咗你意見先!:p 好彩,我都無買錯,越用越中意!

笑談風月 說...

Panasonic的相機向來很快跌價,不能追貼新款型號。

Coffee 說...

風月︰

但今次真係跌得超勁!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...