2009年12月23日星期三

頭痛發作

因有同事常常唸掛好x酒樓的脆皮炸大腸,又有未食過的新同事早就垂涎三尺。我雖不喜歡「飲茶」這種飲食文化,但又未有性格到可做孤獨村,及雖是金牛座的,但生活上大部分情況下都是很易話為的,不執著,「跟大隊」是本人一貫的做人方針,所以今日午飯時間,七、八個同事一齊去好x飲茶。

早到的同事開定茶位、叫定嘢食,人到齊時正好開始上食物。但今次的點心各樣一定是失色了,無乜聽到有誰在讚甚麼好食,而脆皮炸大腸的評語是︰無咁脆嘅!唔脆嘅!我是不願置評的,本人對食物要求不高,肚餓時大部分食物都食。正如天要下雨,娘要嫁人一樣,到時到候自然要進食。

不過今日餐茶飲到我頭痛!

食到尾聲二點時,有同事話︰下午茶時間喎,叫唔叫甜品呀?個個話好,我們叫咗芒果布甸、芒果pancake、楊枝甘露、蕃薯糖水、紅豆沙等等,但等咗好耐咯,中途又話呢樣無果樣無,然後等我哋想搵人問時,又望穿秋水都見唔到個職員,好不容易見到個時,又是「時運高」的,「我睇你唔到!我睇係唔到!」。我這個金牛座,原來可以很「牛」的,才說著易話為呢!那刻遠遠一見類似部長的身影,我即站起來招手,然後保持笑容問︰唔該,請問我哋啲紅豆沙煲好未呢?部長當然是不省油的燈,笑答︰啱啱煲好!啱啱煲好!
......
之後等埋單又等了一大輪,我的頭開始隱隱作痛。

Time is my life, you are killing my time, that means you are killing me. I can't do anything but waiting,waiting...
Sitting there for seeing me be killed !

2 則留言:

笑談風月 說...

根本就是漏單,你們的午飯時間很長呀!

Coffee 說...

風月︰我們分批去的,所以走到的要早走。我和同事說︰入黑名單吧。大家同意。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...