2009年12月11日星期五

失魂

我的失魂絕不是浪得虛名的,今日係第三次放工唔記得帶手機走,快回到家想打電話才發覺,遇著今次是週末,明日二個約都約在明日再聯絡,幸得一同事開會遲走並仗義相助,幫手拎到地鐡站。衷心感謝!

感恩之時,過去的失魂事一一浮現︰

1. 十年前去深圳,過關時發現無帶身份證。

2. 九年前,放假日我唔記得去褓姆車站接言兒下車,而我人在區外,褓姆車要送其他小朋友去另一區,唔等得,幸得上天看顧,咁啱一友人揸車去了果區,及時接回言兒。

3. 唔記得年期,當時一同事(澳門人)請我去澳門玩,又係無帶一樣過唔到關的嘢(忘記是甚麼)。

4. 由使用手機至今,一部被海水濺溼(報廢),一部放入洗衣機洗(竟然生還),一部跌入沖廁馬桶(即死)。

5. 認方向認地方白痴,有太多次搭錯車的經驗,最經典一次搞到上班遲到二小時,仲有一次超趕急要在將軍澳開會,我在油塘轉車去咗北角。

6. 在東京旅行時,忘記時差,要團友等了足足一小時。

7. 幾年前在舊機構時,某年初四一早趕去接更,同事一臉驚訝︰你初五才返工喎!

.....

好眼瞓,再說吧!(12/12/09  晨1:30)

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...