2009年11月5日星期四

老師不在輕私語

今晚返書法班,書法老師剛行開一陣,啲同學就急不及待拉開話題。

甲同學︰果日報紙講係觀塘非禮果個衰人,我被佢撞過架,我當時無鬧佢,諗住自己又唔係靚,怕冤枉咗人!
乙同學︰你又認到係佢?
甲同學︰我認到佢件格仔衫!
丙同學︰可能佢專著呢件衫犯案!
丁同學︰可能呢種衰人中意著格仔衫!
聲討開始轉型,有人在笑...

乙同學︰我講我的經歷俾你哋知喇,果次我俾個仲高過我的人撞(乙同學頗高),起初我又係諗住人哋唔小心,點知我望下佢果時佢偷望返我,佢嘅眼神出賣咗佢,我好嬲,即刻追上去狂鬧佢。唉,點知,之後有一次我有個朋友生日,係朋友度撞返果個人,好尷尬!
丁同學︰咁你有無同你朋友講呀?
乙同學︰無喎!佢係我朋友契哥!

聲討繼續轉營...

甲同學︰我今日經過公園見到成班女人係度跳民族舞,睇真啲原來中間無啦啦有個男人又係度跳,不知跳得幾投入,我總算明白鶴立雞群點解了!

聽到此全體哄笑,我笑著哀求不要再講了,我的醜樣毛筆字已夠醜樣喇,陣間實俾老師話!正好老師回來,立即靜番曬!我寫緊的字就全部是歪歪斜斜的。

2 則留言:

笑談風月 說...

羣體生活就有這個好處,有很多閒話聽,增加生活智慧。
老師來了,能安靜,總算進退有度。

Coffee 說...

風月︰係呀,我特別中意同那些識講笑話的人相處,聽這些人講嘢心情好輕鬆!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...